Прес-центр

Громадянська ініціатива зовнішньої реклами

07 травня 2014

Представники ринку зовнішньої реклами виступили з ініціативою «Громадський Борд», головне завдання якої - сприяти побудові відповідального громадянського суспільства в Україні.

Першими проявами проекту стали звернення одночасно російською та українською мовами: «Обирай головою, а не шлунком», «Обіцянки? Тільки конкретні Дії! »,« Майбутній президент, час обіцянок минув, вимагаємо конкретних дій ». Розміщені з початку травня на ООН-носіях по всій країні, вони покликані звернути увагу людей на важливість свідомого голосування на виборах Президента.

Олена Бесхлєбная, директор сейлз-хаузу BigMedia так прокоментувала громадянську ініціативу: «Зовнішня реклама може стати платформою, де можливо виразити свою громадянську позицію. Сьогодні вкрай важливо, щоб люди могли відкрито говорити про те, що хвилює, задавати питання і ставити конкретні завдання для управлінців. Дана платформа створюється на добровільних засадах. Проект відкритий для всіх, хто в міру сил, можливостей і бажання готовий внести вклад в розвиток громадянського суспільства в Україні ».

Подібна ініціатива свідчить про істотну трансформації в зовнішній рекламі, яка фактично стає одним із джерел формування громадської думки, а також його виразником. «У зовнішній рекламі сьогодні відбувається важлива зміна: вона набуває соціально значущого контенту, перетворюючись з банального інструменту реклами в платформу для спілкування всіх членів здорового громадянського суспільства», - зазначає Світлана Степанюк, Media Director Master AD.

Плани у ініціаторів далекосяжні і однією кампанією напередодні виборів «Громадський Борд» не обмежиться. Про перспективи розвитку проекту розповіла Катерина Храмова, керуючий партнер Прайм груп: «Громадський Борд» - довгостроковий та системний проект найбільших гравців ринку зовнішньої реклами, яким небайдуже майбутнє України. В перспективі ми бачимо його еволюцію в платформу для діалогу між суспільством, бізнесом і владою, через яку українці зможуть доносити до чиновників свої очікування, пропозиції та бачення розвитку країни. Оскільки незабаром нам належить обрати нового Президента України, перша хвиля проекту присвячена виборам. Надалі «Громадський Борд» відстежуватиме найбільш актуальні для суспільства теми і оперативно реагуватиме на них ».

Представники ринку впевнені, що громадська ініціатива надасть платформу для вираження думки українців. «Зовнішня реклама може і повинна стати громадським рупором, оскільки це значимий і впливовий канал комунікації, який впливає на формування громадської думки. «Громадський Борд» не має політичного забарвлення і не співпрацює з жодним із політиків », - підкреслив директор Master AD Андрій Нікітич.

Організатори закликають широку громадськість приєднатися до подальшого розвитку проекту, надсилаючи свої пропозиції та рекомендації за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

2

4