Прес-центр

Інтерактивні інструменти для оцінки майбутньої кампанії

05 червня 2014

Провівши сотні рекламних кампаній по всій Україні, в агентстві зовнішньої реклами Master AD переконалися, що якісна кампанія будується на двох основних елементах: яскравий креатив, який запам'ятовується, і продумана медійна складова проекту.

Провівши сотні рекламних кампаній по всій Україні, в агентстві зовнішньої реклами Master AD переконалися, що якісна кампанія будується на двох основних елементах: яскравий креатив, який запам'ятовується, і продумана медійна складова проекту. Master AD готовий ділитися своїми знаннями та досвідом, тому запускає лінійку інтерактивних інструментів на базі нового сайту: www.masterad.com.ua.

Інноваційні інструменти дозволяють оптимізувати роботу з віжуалом, зробивши його максимально успішним з точки зору ефективності зовнішньої реклами.
Тепер на сайті Master AD ви вільно можете:

- За допомогою онлайн-інструменту mSize перевірити відповідність макета технічним вимогам: чи не буде обрізана або некоректно відображена важлива інформація;

 msize

- За допомогою онлайн-інструменту mPlace «приміряти» макет на носій і подивитися, як він буде виглядати в реальному середовищі;

mlace 2

- За допомогою онлайн-інструменту mCheck перевірити макет на відповідність базовим критеріям ООН креативу, читабельності та запам'ятовуваності.

 mcheck

За спеціальним замовленням можна провести експертну оцінку сюжету макета в максимально реальному динамічному середовищі (колірна гамма навколишнього середовища та пори року) за допомогою інструменту mView.

Директор агентства Master AD Андрій Нікітич упевнений: «У зовнішній рекламі немає контенту, вона сама по собі є контентом, тому креатив в ній виходить на передній план. При цьому у споживача є в середньому 3-5 секунд на контакт з ООН-повідомленням, за які він повинен побачити, сприйняти і запам'ятати повідомлення. В таких умовах вкрай важливо, щоб повідомлення було чітким, максимально зрозумілим і виділялося на тлі навколишнього і конкурентного середовища. Подібні онлайн-інструменти дозволять вам наочно оцінити і посилити потенціал вашої кампанії ще до її запуску».

Онлайн інструменти Master AD - це інноваційне рішення на ринку OOH, за допомогою якого рекламні повідомлення стають більш якісним і ефективним продуктом.