14.03.2023:
Похитнувся, але вистояв. ООН 2022
Лише з травня у рекламній активності брендів з’явились зрушення
Read more11.02.2022:
Керівництво та завдання ІКЗР 2022
Головним напрямком роботи ІКЗР у 2022-му році лишається розвиток досліджень зовнішньої реклами ...
Read more13.09.2021:
Відкрите звернення
Щодо ситуації, що склалася з одним із учасників об’єднання — ТОВ «Октагон-Аутдор»
Read more14.07.2021:
Розвиток і можливості DOOH в Україні
Галузь зовнішньої реклами перебуває в стані діджиталізації
Read more02.07.2021:
Зовнішня реклама Дніпра переходить у тінь
ІКЗР інформує ринок про часткове закриття досліджень Outdoor-реклами у Дніпрі
Read more27.04.2021:
Звіт ООН за 1-й квартал 2021
Огляд ринку Outdoor-реклами — відтепер у зручному інтерактивному форматі
Read more22.04.2021:
ІКЗР уточнив медіапоказники цифрових панелей
Нові дані поліпшили медіаметричні показники Digital Out-of-Home в середньому на 40 %.
Read moreКерівний склад та задачі ІКЗР у 2021 році
Восстановление мониторинга OOH в полном объеме
Карантин в исследованиях отменяется
Мониторинг Out-of-Home в режиме #stayhome
2019 был успешным для ООН
В юбилейный год - с новым руководством
Цифровые панели можно измерять
Doors Consulting и Коммуникационный альянс продолжат исследовать наружную рекламу в Украине
Частка DООН досягне 42%