Home / Mission

  • Technological effectiveness
    Technological effectiveness
    OOH advertizing uses a range of technologies for message transferring:
    • non-digital and digital;
    • linear and interactive.
  • Innovation
    Innovation

    The outdoor advertizing has gained from each innovation in media.
    Whatever the technology, whatever the innovation, it quickly finds a role in out of home.

  • Ubiquity
    Ubiquity

    OOH advertizing works where people spend to 70% of their active time — outdoors.
    Only it reaches "difficult" TA: those who doesn't watch TV, selectively reads the press, trusts several sources on the Internet.
    The outdoor advertizing was and remains the closest media to points of sales.

  • Scalability
    Scalability

    As a highly targeted media, out of home is not mass-dependent as is broadcast TV, for example. It is a scalable media which works with any size of audience.
    OOH advertizing only gets from growing fragmentation in other mass media.

  • Staginess
    Staginess

    The fascinating picture attracts attention and makes people turn their heads towards OOH advertizing.
    It is uniquely driven by the power of imagination.

  • Constancy
    Constancy

    OOH advertizing can't be switched and turned off, as the TV, radio or a window in the browser.
    It lives in the real world. But, thanks to technologies, actively uses also virtual space.

  • Efficiency
    Efficiency

    High frequency of contacts (Frequency) due to work 24×7.
    One of the cheapest media according to the cost of one thousand contacts (SRT).
    The balance between coverage (Reach), effective frequency (Effective Frequency) and investments into advertizing is reached in the OOH quicker and easier, than in other media.

News

26.10.2020:

Восстановление мониторинга OOH в полном объеме

ИКНР и Doors Consulting вернули независимый мониторинг наружной рекламы на докарантинный уров...

Read more

02.07.2020:

Карантин в исследованиях отменяется

Участники ИКНР приняли решение о восстановлении исследований наружной рекламы 

Read more

16.04.2020:

Мониторинг Out-of-Home в режиме #stayhome

ИКНР и Doors Consulting совместными усилиями нашли вариант сохранения исследований и мониторинга ООН в ...

Read more

04.02.2020:

2019 был успешным для ООН

Индустриальный комитет наружной рекламы Украины (ИКНР) подготовил отчет по результатам 2019 г.

Read more

16.01.2020:

В юбилейный год - с новым руководством

Ассоциация «Индустриальный комитет наружной рекламы Украины» (ИКНР) представляет руководящий состав 202...

Read more

19.12.2019:

Цифровые панели можно измерять

В УКРАИНЕ ПОЯВИЛАСЬ ВОЗМОЖНОСТЬ ПЛАНИРОВАТЬ ЦИФРУ

Read more

19.12.2019:

Doors Consulting и Коммуникационный альянс продолжат исследо…

ПРИНЯТО РЕШЕНИЕ О ПРОДЛЕНИИ КОНТРАКТА НА ТРИ ГОДА

Read more

28.11.2019:

Частка DООН досягне 42%

У 2020 РОЦІ ЧАСТКА DOOH ДОСЯГНЕ 42% ВІД ООН У СВІТІ

Read more

26.09.2019:

ИКНР подтверждает: исследования наружной рекламы Украины точ…

проведены плановые замеры пассажиропотоков

Read more