Прес-центр

Архітектура об'єднує міста

17 березня 2014

Архітектурне надбання українських міст стало об'єднавчим фактором для таких різних суб'єктів міської системи як влада, бізнес і громадськість. 14 березня в Києві в ході круглого столу «Нові міста - простір діалогу влади, бізнесу та суспільства» були представлені результати одного з проектів, cтвореного в ході діалогу між сторонами, - «Архітектурні скарби України».

Проект, що стартував у січні 2014 року, спрямований на просування унікального архітектурного вигляду міст України, підвищення соціальної оцінки простору міст та їх історії як самими городянами, так і всіма громадянами України.

«Цей проект - один із очевидних результатів багаторічної роботи. Ще рік тому з ініціативи нашого партнера Прайм груп ми спільно проводили стратегічні сесії, воркшопи та круглі столи, присвячені пошуку компромісу між усіма сторонами, залученими в процес. Мета цих заходів - розробити план дій з модернізації зовнішнього вигляду українських міст, щоб спільними зусиллями зробити їх кращими в усіх сенсах: комфортнішими, кращими, безпечнішими », - прокоментував Ігор Степанов, арт-директор проекту« Архітектурні скарби України ».

Катерина Храмова, керуючий партнер Прайм груп: «Ми спільно з архітектурним співтовариством і владою давно і цілеспрямовано ведемо роботу з інтеграції рекламно-інформаційних носіїв в міське середовище. При цьому ми розуміємо, що успіх цієї роботи і можливість якісного покращення зовнішнього вигляду українських міст залежить, насамперед, від комплексного узгодженого підходу до цього питання з боку і міської, і законодавчої влади, і професійних співтовариств, і бізнесу. Саме тому наша компанія інвестувала і продовжує інвестувати значні ресурси не тільки в такі проекти як "Архітектурні скарби України", а й у розробку стратегічних підходів до модернізації зовнішнього вигляду українських міст ».

Сергій Целовальник, директор департаменту містобудування та архітектури КМДА: «Проект" Архітектурні скарби України "- унікальний приклад взаємодії міста, суспільства, бізнесу. Він цінний і тим, що допомагає людям відкрити для себе унікальну архітектуру інших міст України. Але головна його цінність - наочна демонстрація позитивного результату від співпраці ключових суб'єктів розвитку міських просторів ».

«Проект потрібний і своєчасний. Ми виступаємо за культурний обмін між містами, який допоможе справі об'єднання країни. Архітектурні скарби, представлені на плакатах, можуть бути знайомі професіоналам, але вони також цікаві жителям українських міст і допомагають зрозуміти інші громади. Не дивно, що багато міст відгукнулися і стали учасниками цього соціального проекту. Така підтримка дозволить реалізувати його в більшій кількості міст »- зазначила Маргарита Юрченко, директор департаменту зв'язків з громадськістю Асоціації міст України.

Олег Калиниченко, власник рекламно-виробничої компанії Grande Affiche Ukraine: «Впровадження нового, інформативного формату зовнішньої реклами, поза всяких сумнівів, активно сприяє позитивному сприйняттю і культурному розвитку населення. Даний проект спрямований на привернення уваги жителів міст до архітектурної спадщини України і є результатом успішної взаємодії міської влади, діячів культури та бізнесу. І нам особливо приємно, що наша компанія може по праву пишається своєю гідною участю в такому широкому і, безумовно, важливому соціальному проекті ».

«Як можна побачити з цього проекту, історія з одвічним конфліктом між архітекторами та операторами зовнішньої реклами сильно надумана. Обидві сторони можуть тісно і плідно взаємодіяти в рамках розвитку міського середовища. В перспективі я сподіваюся, що цей формат співпраці переросте в проекти комплексної реконструкції вулиць і міст, в інвестиційні проекти за європейським зразком, коли оператори реалізовують конкретні проекти з благоустрою або реконструкції територій, отримуючи рекламні площини на цих територіях в довгострокову оренду »- зазначив Петро Маркман, віце-президент Національної спілки архітекторів України.

На завершення всі учасники круглого столу ще раз наголосили на важливості реалізації проектів подібних «Архітектурним скарбам України» для розвитку міських просторів і об'єднання країни, а також анонсували наступну зустріч всіх учасників процесу в форматі воркшопу, яка має відбутися на початку квітня.

фото

Для довідки

Рекламні сюжети розміщені по всій країні таким чином, щоб познайомити городян із пам'ятками тих міст, про які вони в силу різних причин знають, як правило, небагато.

До першої хвилі проекту (січень-березень) приєдналися 6 міст: Київ, Львів, Запоріжжя, Чернівці, Вінниця та Луганськ. Для проекту залучено понад 300 рекламних поверхонь в таких містах: Олександрія, Алушта, Вінниця, Дніпродзержинськ, Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кам'янець-Подільський, Київ, Кіровоград, Кременчук, Луцьк, Львів, Мелітополь, Мукачево, Миколаїв , Одеса, Полтава, Рівне, Севастополь, Суми, Тернопіль, Ужгород, Феодосія, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Ялта.