Про IКЗР

Стратегія

15 серпня 2013

МІСІЯ: сприяння розвитку ринку зовнішньої реклами в Україні шляхом створення збалансованої системи моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, стандартизації процесів взаємодії учасників ринку та підвищення престижу зовнішньої реклами у професійній спільноті. 

ЦІЛІ:

  1. Захист спільних інтересів учасників ІКЗР, напряму пов’язаних з місією Комітету.
  2. Створення збалансованої системи моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, результатом якої стане можливість переходу на продаж «за рейтингами».
  3. Стандартизація процесів взаємодії учасників ринку зовнішньої реклами:
    • стандартизація ціноутворення;
    • стандартизація сервісного обслуговування носіїв зовнішньої реклами;
    • стандартизація процесів обслуговування замовників;
    • стандартизація парку конструкцій зовнішньої реклами в Україні.
  4. Реалізація заходів, спрямованих на підвищення рівня знань рекламної громадськості про систему моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами в Україні.
  5. Впровадження інноваційних підходів у сфері моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, а також налагодження взаємодії учасників ринку.