Прес-центр

Підсумки 2014: важливість і ефективність ООН-реклами

17 лютого 2015

Індустріальний Комітет Зовнішньої Реклами (ІКЗР) опублікував звіт «Зовнішня реклама в Україні» за підсумками 2014 р.

Зовнішня реклама нарівні з телебаченням продовжує залишатися найбільш дієвим каналом комунікації. Частка Outdoor-медіа в «рекламному пирозі» в минулому році склала 11,4 %. Вартість тисячі контактів (СРТ) у зовнішній рекламі - одна з найбільш привабливих серед СРТ інших медіа.

Основними форматами на ринку залишаються щитові конструкції, які займають більше половини обсягу ринку в кількісному і грошовому еквіваленті.

Найбільш рейтинговою категорією, представленою на ринку, є Retail («Торгівля») з часткою 25,2 %. Помітно, на 5 %, в 2014 році збільшилася частка соціальних сюжетів на рекламних носіях, що зумовлено як впливом політичних кампаній, так і збільшенням числа суспільно значущих волонтерських ініціатив. Варто відзначити збільшення бюджетів в Outdoor рекламодавцями в категоріях «Фінанси» (+28 %), «Спорт» (+2 %), «Нерухомість» (+1 %).
Київ продовжує залишатися стратегічним містом для ринку зовнішньої реклами в кількісному, бюджетному і якісному вираженні.
Ознайомитися з деталями Звіту «Зовнішня реклама в Україні в 2014 році» можна тут.

При підготовці звіту використовувалися дані: Doors Consulting, Комунікаційного Альянсу, ВРК, MMI Україна.