Прес-центр

OOH-галузь повинна стати рекламної опорою української економіки

10 грудня 2014

Індустріальний комітет зовнішньої реклами підвів підсумки 2014 року і висловив прогноз на 2015 рік.

logo IKNR

5 грудня в Києві відбулася зустріч керівників компаній-засновників Індустріального комітету зовнішньої реклами. На цій зустрічі лідери OOH-галузі підвели підсумки 2014 року і сформулювали завдання галузі у новому, 2015 році.

«У 2014 році обсяг ринку зовнішньої реклами в грошовому вираженні скоротився на 30% (без урахування політичних кампаній). Причини тому - загальна ситуація в країні і випадання з рекламного простору України Криму, частини Донецької і Луганської областей. Однак, незважаючи на вкрай негативні фактори, в 2014 році OOH-галузь продемонструвала свій потенціал. Вітчизняні рекламодавці, в тому числі і сегмент середнього бізнесу, стали активніше використовувати даний вид медіа. Сама ж індустрія стає більш соціально корисним медіа, каналом передачі не тільки комерційної, але й значимої соціальної інформації», - зазначив Юрій Чаруха, голова ІКЗР.

«Ми бачимо своє завдання в 2015 році у збереженні обсягів галузі на рівні 2014 року. Хоча і не виключаємо можливості їх незначного зниження на рівні 0-10%», - сказав Антон Копитов, генеральний директор GroupM Україна.

«Перспектива галузі в 2015 році залежить, насамперед, від економічних показників країни в цілому. Однак і галузь повинна зробити енергійні кроки для зміцнення своєї позиції ефективного і соціально затребуваного медіа», - визначив один із ключових орієнтирів на 2015 рік Енвер Кікава, керуючий директор агентства Starcom.

Також учасники зустрічі обговорили показники медіа-інфляції на OOH-ринку.
«Ми розуміємо, наскільки важливо для економіки України і компаній нашого ринку зберегти можливість закуповувати ефективну рекламу в колишніх обсягах. Сьогодні доступна та ефективна реклама - один з ключових факторів успіху і життєздатності компаній, що працюють на українському ринку. Сподіваємося, що OOH-галузь знайде внутрішні резерви, щоб частково або повністю зберегти ціни 2014 року і в наступному році. Хоча об'єктивно це дуже складне завдання, коли рівень девальвації гривні за рік склав понад 53 %, а інфляція досягла вже 20 %», - сказав Олег Невельчук, генеральний директор групи компаній «РТМ-Україна»

«Зовнішня реклама навіть у наш нелегкий час залишається найефективнішим каналом донесення інформації за показником вартості тисячі контактів, - сказав Андрій Нікітіч, директор агентства Master AD. - Наступні кроки повинні лежати в площині структурування сервісних складових, що підвищують зрозумілість і прозорість процесів, швидкості обслуговування, додаткових сервісів»

Підводячи підсумки зустрічі, її учасники звернулися до рекламного і маркетингової спільноти з пропозицією об'єднати зусилля для створення програми підтримки розвитку економіки України. Це дозволить використовувати такий потужний інструмент, як реклама, не тільки для розвитку окремих компаній, але й економіки України в цілому. Подібна задача може бути ефективно вирішена при більш щільній та системній взаємодії всіх ключових медіа: OOH, tv, digital, press, radio.