Прес-центр

Кінець рекламного формату: Київ залишиться без тролів

26 січня 2016

Національний оператор зовнішньої реклами «РТМ-Україна» припиняє експлуатацію «тролів» у Києві.

До 1 лютого 2016 р. компанія завершить демонтаж мережі власних рекламних носіїв у Києві формату «трол» (1х5 м), розміщених між опорами освітлення та контактних мереж. Всі рекламні поверхні цього типу зняті з продажу «РТМ-Україна» з 01.01.2016.

Мережа тролів «РТМ-Україна» спочатку налічувала понад 700 об'єктів і перебувала в експлуатації 12 років. Близько 200 було демонтовано у 2013 році відповідно до Концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві (нульова і 1-а зони).

DSC 0459

Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна»: «12 років тому ми вивели унікальний носій на столичний ринок. Значні інвестиції були спрямовані на дослідження характеристик міцності опор, було розроблено близько 900 проектів — по одному на кожне технічно придатне місце. Всі інші місця в місті ще 12 років тому не відповідали вимогам безпеки. Однак за останні роки черезнедосконаість законодавства і нормативної бази, постійного «перетягування каната» між КП «Київреклама» та КП «Київпастранс» і, звичайно ж, через процвітаючу корупцію в цій сфері (як же без цього!), кількість тролів в Києві потроїлася. Збільшення кількості сталося, головним чином на місцях, заборонених або Концепцією, або технічними нормами безпеки. Привабливість формату для клієнтів була втрачена, а для міста носій став нестерпним через його надмірну кількість та небезпечність.

Влітку 2015 р. відбулося кілька зустрічей з керівництвом міста, де була досягнута домовленість, згідно з якою в 2016 році оператори, в тому числі «РТМ-Україна», припиняють експлуатацію тролів, а місто назавжди вилучає рекламоносії на електроопорах (троли, холдери, рекламні бокси тощо) з переліку допустимих носіїв столиці.

В кінці 2015 року у Верховній Раді був зареєстрований Законопроект № 3454 (11.11.2015, Томенко М. В., Абдуллін O. Р, Червакова О. В.) «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (в частині використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі)», що передбачає заборону розміщення рекламних конструкцій на підтримуючих, опорних та інших елементах контактних мереж і на опорах освітлення.

Компанія «РТМ-Україна» підтримує будь-які прагнення впорядкувати зовнішню рекламу в Україні і, насамперед, у Києві, зменшивши її кількість, забезпечивши європейський принцип подальшого розвитку. Не дивлячись на успішну 12-річну історію проекту і позбавлення частини активів, компанія вітає рішення міста «прибрати» рекламу з міських електроопор. Ми виконуємо свої домовленості і сподіваємося, що місто виконає свої – зараз містом розробляється нова Концепція розміщення зовнішньої реклами, яка і повинна «очистити» Київ від цих носіїв».