Прес-центр

"Жити заново"

04 березня 2015

В Україні стартував соціальний проект «Жити заново» в підтримку вимушених переселенців.

Громадська організація "Свідомі люди" запустила соціальний проект, який спрямований на адаптацію переселенців із зони АТО. Його завдання: "посилити сильних" та вселити віру в тих, хто потребує підтримки.

На рекламних площинах по всій Україні з'явилися фотографії реальних людей з Луганська, які переїхали в інші міста і почали своє життя заново. Люди, яким вистачило енергії побудувати нове життя для своєї сім'ї, і хто знайшов у собі сили йти вперед - такі особистості надихають своїм прикладом інших.

4 2

Згідно зі статистикою ДСНС (держслужба з надзвичайних ситуацій) у Києві, Харкові, Дніпропетровську, Запоріжжі і Львові знаходиться найбільше вимушених переселенців. Щоб повідомити їм про старт соціальної програми, необхідно було максимально висвітлити її. А також свідомо сформувати лояльне ставлення до переселенців у населення, яке приймає в своїх містах нових мешканців.

карта

Ідея проекту розроблена організацією "Свідомі люди" спільно з агентством зовнішньої реклами Master AD. Близько 15-ти компаній (оператори зовнішньої реклами, рекламні агентства) надали свої рекламні площини і послуги безкоштовно. Масштабна кампанія включила понад 400 рекламних носіїв (білборди, сітілайти, відеоборди, транспортна реклама, в житлових будинках, ТРЦ та ін). Такий проект був реалізований завдяки консолідації більшості учасників ринку out-of-home.

"Сьогодні життя змінилося не тільки у людей, яких ми називаємо вимушеними переселенцями. Воно змінилося абсолютно у кожного українця. І в цих нових непростих умовах ми всі починаємо “жити заново”. Тому основне повідомлення нашого проекту - про кожного з нас. Що я вибираю зараз робити, і до чого призведуть мої дії - від цього залежатиме, якою буде наша з вами нова спільна реальність і нова країна", - каже Світлана Степанюк, медіадиректор Master AD.

Схожий проект був зроблений у Франції під час хвилі емігрантів. Для їх підтримки Єлисейські поля були заставлені постерами з фотографіями переселенців, яким вдалося побудувати нове життя для себе і своїх родин, і таким чином показати їм приклад і надихнути.