МІСІЯ: сприяння розвитку ринку зовнішньої реклами в Україні шляхом створення збалансованої системи моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, стандартизації процесів взаємодії учасників ринку та підвищення престижу зовнішньої реклами у професійній спільноті.
ЦІЛІ:
- Захист спільних інтересів учасників ІКЗР, напряму пов’язаних з місією Комітету.
- Створення збалансованої системи моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, результатом якої стане можливість переходу на продаж «за рейтингами».
- Стандартизація процесів взаємодії учасників ринку зовнішньої реклами:
- стандартизація ціноутворення;
- стандартизація сервісного обслуговування носіїв зовнішньої реклами;
- стандартизація процесів обслуговування замовників;
- стандартизація парку конструкцій зовнішньої реклами в Україні.
- Реалізація заходів, спрямованих на підвищення рівня знань рекламної громадськості про систему моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами в Україні.
- Впровадження інноваційних підходів у сфері моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, а також налагодження взаємодії учасників ринку.