Жовтень 2010 р. – створення Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР).
Травень 2011 р. ‒ проведення конкурсу з вибору підрядників для надання послуг моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами в Україні. Переможцями тендера стали компанії «Комунікаційний альянс України» (моніторинг) та Doors Consulting (дослідження).
5 жовтня 2011 р. – перша конференція ІКЗР для представників компаній-операторів зовнішньої реклами України, рекламних агенцій, рекламодавців та провідних ЗМІ. Тема: звіт першого року роботи ІКЗР та презентація планів на 2012 рік.
Липень 2013 р. ‒ впровадження нової методики аналізу аудиторії по скролам: як досягнення роботи ІКЗР в роботі з підвищення якості досліджень.