Прес-центр

Дивитися на декілька кроків вперед та орієнтуватися на кращих в світі

20 березня 2015

Провідні ООН-оператори та рекламні агентства, що входять до складу ІКЗР, відзначають важливість активної участі рекламної галузі та її вагомої частини, ринку зовнішньої реклами, у розвитку економіки України.

Незважаючи на складну економічну ситуацію, безумовним трендом сьогодні є підвищення інтеграції економіки нашої країни у світовий економічний простір. Український ринок стає більш відкритим, вітчизняні виробники отримують більше можливостей на зовнішніх ринках. У зв'язку з цим зростає попит на ефективну і якісну рекламу, яка є важливим фактором успішного бізнесу.

«У своїй роботі ІКЗР орієнтується на світові тренди ООН-індустрії і дивиться на кілька кроків вперед. Цей підхід вже дозволив ринку зовнішньої реклами здійснити ряд важливих якісних перетворень. Далі  новий етап: зовнішня реклама повинна повністю перейти на сучасний фундамент загальних галузевих стандартів, які не просто забезпечують високу якість послуг, але закріплюють за ООН-медіа статус невід'ємної частини медіаміксу», вважає голова ІКЗР Олег Невельчук.

Одне з найважливіших напрямків діяльності ІКЗР на найближчі роки  розширення взаємодії ООН-реклами з іншими медіа в контексті сучасних тенденцій розвитку маркетингових та соціальних комунікацій.

Для досягнення заявлених цілей Індустріальний комітет пропонує конкретні кроки з модернізації галузевих досліджень і посиленню контролю за їх якістю. Спільна робота Технічного комітету ІКЗР і дослідницької компанії Doors Consulting в цьому напрямку вже розпочата.

На думку учасників ІКЗР, поширення стандартів, що відповідають сучасному європейському і світовому досвіду, на широке коло учасників ООН-індустрії України сприятиме підвищенню прогнозованості і прозорості ринку зовнішньої реклами, допоможе суттєво спростити і відрегулювати процедури взаємодії між усіма гравцями ринку.

Окреслені напрямки діяльності Індустріального комітету формують єдиний вектор розвитку ринку зовнішньої реклами України на 2015-2016 роки, який дозволить їй зміцнити свої позиції серед сучасних медіаканалів і стати ефективною частиною мінливої ​​економіки України.