Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) — це професійне об’єднання провідних операторів мереж зовнішньої реклами та медіаагенцій, яке визначає вектор розвитку ринку зовнішньої реклами в Україні.
Головними завданнями ІКЗР є створення збалансованої системи моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами, а також стандартизація процесів взаємодії учасників ринку.
У складі ІКЗР представлені ТОП-6 операторів зовнішньої реклами та ТОП-6 медіагруп та агенцій.
Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі серед операторів-учасників ІКЗР по Україні складає близько 50%. Консолідована частка рекламних агенцій — 55-60%.
Рекламні групи та агенції: | ||
Оператори зовнішньої реклами: | ||
|