Прес-центр

Новини

Новий проект «РТМ-Україна» рівною мірою комерційний і соціальний: щоб отримати право на установку рекламних носіїв, оператор інвестував у вуличні меблі й освітлення більше 2 млн грн.

14 березня в Києві в ході круглого столу «Нові міста - простір діалогу влади, бізнесу та суспільства» були представлені результати одного з проектів, cтвореного в ході діалогу між сторонами, - «Архітектурні скарби України».

Використання зовнішньої реклами для досягнення маркетингових цілей вже сьогодні стало усвідомленим і осмисленим. Стрімко змінюється наше життя, змінюючи модель медіа споживання. Вчорашня модель ефективної рекламної кампанії вже не працює сьогодні, і тим більше, не працюватиме завтра.