Прес-центр

Запроваджено нову методику вимірювання аудиторії в зовнішній рекламі

05 липня 2013

Компанія Doors Consulting розробила унікальну методику вимірювання аудиторії для сучасного формату носіїв — скролів.
Іноваційна методика Doors Consulting є першою для такого формату носіїв на території країн Європи та СНД. Її розроблено на основі методології, ухваленої Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe (OVAB), з урахуванням особливостей носія типу «скрол».
Сергій Смоляр, директор Doors Consulting: «Для оцінювання ефективності рекламної події (постера, який демонструється в блоці) була використана методика оцінки ефективності блоку рекламних повідомлень для вуличних екранів. Суть отриманого методу зводиться до поєднання двох видів оцінки: спочатку скрол оцінюється як звичайний статичний носій певного розміру, а потім розраховується ймовірність перегляду блоку потоком глядачів. Ймовірність перегляду – це співвідношення тривалості демонстрації рекламного блоку та часу перебування глядача в зоні дії конструкції. Іншими словами, скільки рекламних подій встигне побачити людина, доки вона пересувається повз скрол».
Метод вимірювання аудиторії скролів схвалений Індустріальним комітетом зовнішньої реклами України (ІКЗР), до якого входять провідні оператори і рекламні групи країни.
Юрій Чаруха, голова ІКЗР: «Впровадженню іновацій передувало півроку старанної роботи дослідників і аналітиків. Розроблена Doors Consulting та ухвалена ІКЗР методика реалізована в програмному забезпеченні після детального обговорення і апробації всіма учасниками Комітету. Покращення якості вимірювань, використання іноваційних підходів, розширення асортименту пропонованих досліджень є пріоритетним завданням ІКЗР».
Оператори вважають, що застосуванння методики оцінювання аудиторії скролів дозволить підвищити присутність даного формату в outdoor-кампаніях.
Максим Фадєєв, генеральний директор Galleryplus: можливість вірно розраховувати частотно-обхоплювальні характеристики адресних програм, обгрунтовувати використання скролів у рекламних кампаніях перед клієнтами. Реальна статистика з ефективності використання скролів у рекламних кампаніях дозволяє підвищити якість медіапланування, а також рівень довіри до цього формату серед рекламодавців».

Олег Невельчук, генеральний директор Групи компаній «РТМ-Україна»: «Скрол — це сучасна багатопозиційна рекламна конструкція формату до 8 кв. м, яка давно і з успіхом використовується в Європі. В Україні скроли покликані замінити стандартні щити 6х3 м в центральних частинах міст. Це високотехнологічна, надійна і естетично набагато досконаліша конструкція, яка демонструє нову логіку комунікації зовнішньої реклами з міським навколишнім середовищем».
Скрол — один із рекламних форматів, що найдинамічніше зростає в Україні. Оцінити ефективність рекламних кампаній на скролах за новим методом користувачі ПЗ Doors Consulting зможуть за результатами найближчих літніх інспекцій: 10 липня 2013 р.
Андрій Нікітіч, директор Master AD Ukraine (Група AEGIS Media/GMG): «Нова методика Doors Consulting дозволить як ефективніше і прозоріше оцінювати аудиторію кожного з розміщених плакатів, так і використати весь потенціал скролів для проведення великомасштабних кампаній. Причому і на етапі планування, і на етапі оцінки отриманих контактів. Впровадження цієї методики з початку липня поточного року наближає Out-of-Home за принципами планування і пост-аналізу фактично набраної аудиторії до функціонування телевізійного рекламного ринку. Таким чином, в українському ООН створені всі передумови для продажу контактів з рекламою на скролах».

Юрій Блоцький, директор із зовнішньої реклами Групи АДВ Україна:«Під час обговорення нової методики було порушено питання щодо тривалості зміни сюжету, яка безпосередньо впливає на сприйняття рекламного повідомлення глядачем. А оскільки всі оператори ІКЗР колегіально ухвалили рішення про внесення стандартів до схеми роботи скролів, показники Doors Consulting можуть бути використані найефективніше».

Розробка і впровадження методики вимірювання аудиторії скролів — успішний приклад спільної роботи учасників українського ринку зовнішньої реклами (дослідника, операторів та агенцій) із розвитку та розширення досліджень в індустрії згідно з вимогами українського медійного ринку. Такі системні дії індустріальних об’єднань свідчать про досить високий ступінь самоорганізації галузі, а також про розуміння провідними гравцями ринку значення зовнішньої реклами як ефективного засобу маркетингових і соціальних комунікацій.

DSCN2589-

ОДЕССА

IMG 1611