Прес-центр

«РТМ-Україна» запускає Інтернет-напрямок

14 травня 2015

Найбільший національний оператор Out-of-Home Media Група Компаній «РТМ-Україна» відкриває в складі Групи інтернет-агентство «РТМ Діджитал».

У світі більше немає ізольованих медіа. Будь-яка рекламна кампанія — це вибір кращого з можливих способів привернути увагу цільової аудиторії. Медіа не конкурують між собою шляхом взаємного виключення, а шукають шляхи конвергенції. Завдання клієнт-орієнтованої компанії сьогодні — створити крос-медійний сервіс для максимізації ефективності рекламних комунікацій Замовника.

Олег Невельчук, Генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна»: «Для нас відкриття Інтернет-підрозділу — логічне продовження розвитку компанії, у якої накопичений величезний досвід реалізації великих проектів «на стику»: Оut-of-Home і BTL, Events, тощо. Сьогодні ми заявляємо, що забезпечуємо клієнтів ефективним плануванням в Outdoor, в Інтернеті, а також плануванням комплексних кампаній, що поєднують ООН (Outdoor, Indoor, Transit) та Інтернет».
Група Компаній «РТМ-Україна» перша серед операторів OOH інвестувала у створення нового бізнес-напрямку, оскільки все більша кількість клієнтів компанії зацікавлені в обслуговуванні за принципом «360°». Out-of-Home і Інтернет чудово поєднуються, оскільки є медіаканалами з низькою вартістю контакту і високою ефективністю.

Вже сьогодні «РТМ Діджитал» пропонує повний набір інструментів планування та проведення кампаній в Інтернеті: індивідуальні і пакетні продажі медійної реклами (банерної і відео), поведінковий таргетинг, нестандартну рекламу.

Агентство складе сильну конкуренцію існуючим інтернет-компаніям, надаючи своїм клієнтам більший обсяг аудиторії, оперуючи більш ніж 1 000 Інтернет-майданчиків, а також реалізуючи нестандартні крос-медійні проекти.