Прес-центр

Нові можливості зупинки громадського транспорту

09 липня 2014

Зупинкові комплекси з кожним роком залучають все більшу кількість рекламодавців.

Уже кілька років ми бачимо яскраві приклади розміщення на даних носіях.
Найпомітнішим стало брендування зупинкових комплексів до Євро-2012. Тоді ряд партнерів Чемпіонату продемонстрували цікаві рішення на об'єктах вуличних меблів.

остановка1

остановка2

остановка3

Нещодавно спеціально проведене компанією Doors Consulting дослідження в Києві для BigBoard Ukraine ще раз, і вже в цифрах, підтвердило переваги даного формату. 

Згідно з отриманими результатами, середні показники GRP зупинки, що бере участь у вибірці, склали 2,4.
А кількість потенційних контактів споживачів з форматом досягає показників
до 109 000 контактів / добу в зонах з напруженим пасажиропотоком.

«Якщо звичайна зупинка орієнтована в основному на пасажирів громадського транспорту, то у випадку з брендуванням зупинкового комплексу ми отримали хороші медіа показники для обох груп: як для водіїв, так і для пішоходів. Тому можна говорити, що в місцях з великим трафіком такий формат працює дуже ефективно»- прокоментував результати дослідження директор компанії Doors Consulting, Сергій Смоляр.

Не секрет, що вітчизняний ринок страждає високим рівнем клатерності, з яким рекламісти постійно намагаються боротися: оператори - шляхом регулювання кількості носіїв, рекламодавці - яскравими і нестандартними рішення в зовнішній рекламі.
Брендування зупинок прекрасно підходить для реалізації нестандартного розміщення, яке точно не загубиться в «інформаційному шумі».

Малий формат, і зупинкові комплекси зокрема унікальні також можливістю включення різних аудиторій в пряму комунікацію.
За допомогою різного інвентарю зупинку можна перетворити на «вітрину» бренду, а також використовуючи digital -компоненти зробити її інтерактивною.
Оригінальний проект 2013 року в зовнішній рекламі реалізований на зупинці Сушия в Києві.

«Даний формат має ряд переваг: вдале розташування конструкцій (в т.ч. в центрі міста), можливість брендування досить великої поверхні і різноманітні варіанти комунікації зі споживачем. Це один з небагатьох вуличних форматів, який дозволяє якісно взаємодіяти зі споживачем не докучаючи йому. Така реклама дозволяє вирішувати різні типи задач, працюючи як в одиничному форматі - створюючи іміджевий wow-ефект, так і в форматі мережевого покриття», - поділився експертною думкою Олексій Доценко, стратег Агентства Master AD


Зупинки громадського транспорту у всьому світі стали джерелом креативу для багатьох рекламістів:

Цей формат в сучасному європейському виконанні ідеально підходить для центральної частини міста й органічно вписується в міське середовище. Сьогодні дизайн зупинки JCDecaux офіційно визнаний в якості одного із зразків для зупиночних комплексів у столиці.
Активний розвиток сегмента в Україні почалося з 2007 року - це початок історії вуличних меблів JCDecaux / BigBoard в Україні. З часом об'єкти вуличних меблів стали з'являтися у всіх містах-мільйонниках.

«Зупинкові комплекси - носії, які знаходяться в найбільш тісному контакті зі споживачами і виконують в першу чергу соціальну інформаційну функцію. Саме близькість їх до цільової аудиторії і привертає увагу рекламодавців. Багато брендів прагнуть привнести в рекламу оригінальні сюжети, ми працюємо над вдосконаленням можливостей самих носіїв. Неонове підсвічування, cut-out елементи - все це сьогодні активно використовується на зупинках. Наступний етап розвитку - підвищення інтерактивних, digital-можливостей рекламних панелей», - поділилася планами на майбутнє Олена Бесхлєбная, директор з продажу групи BigBoard Ukraine.

Pepsi's unbelievable campaigns