Прес-центр

Бронза Effie Awards 2014: «Заправляємо кавою WOG»

09 грудня 2014

Бронзова нагорода Effie Awards 2014 дісталася компанії WOG і агентству зовнішньої реклами Master AD за проект «Заправляємо кавою WOG». Локальна кампанія по створенню позитивного відношення до мережі автозаправок через емоційний тригер (кава) містила формати зовнішньої реклами: об'ємні конструкції на білбордах зі світлодіодним підсвічуванням і спеціально створені нові формати рекламних площин на/у підземному переході.

Эффи Вог

«Однією з маркетингових цілей осінньої рекламної кампанії ми поставили збільшення продажів кави на 10%, бензину мінімум на 5%», - говорить маркетинг-директор WOG Віталій Ткаченко. «Для її реалізації необхідна була ідея і партнер, який зміг би зробити проект «під ключ»: від ідеї до запуску. Ним став Master AD».

«Головний комунікаційний виклик агентства - знайти емоційну складову, яка посилить позитивне ставлення до WOG і збільшить споживання. Кава - це не просто додаткова послуга для заправки, а емоція і настрій на весь день. Нами був обраний єдиний канал комунікації - ООН. З одного боку, яскрава візуальна реклама забезпечила візуальне «тяжіння» споживача до кави, з іншого - таргетування аудиторії на дві групи, «заправляючи» споживачів смачною кавою незалежно від наявності автомобіля і формуючи позитивне ставлення до АЗК», - коментує директор Master AD Андрій Нікітіч. «Емоційне тяжіння з допомогою нестандартної ООН призвело до результатів, що перевищують поставлені цілі. Плани продажів були перевиконані: збільшення продажів кави - на 25%, палива - на 10%, іміджеві показники покращились на 31%. Отриманий термін окупності проекту свідчить про адекватну вартість виробництва нестандартної зовнішньої реклами».

Виграш в категорії «Малобюджетні кампанії» є одним з найскладніших через велику кількість учасників у ній.

Бронзова нагорода Effie Awards 2014 дозволила WOG стати маркетинговою командою №1 в категорії «Automotive» рейтингу ефективності маркетингових команд Best Marketing Teams, а команді агентства Master AD зайняти 4-ту позицію в рейтингу ефективності медіа-агентств України.