Прес-центр

Актуалізація даних по пасажиропотокам підвищує довіру рекламодавців до досліджень аудиторії зовнішньої реклами

24 березня 2015

Одне з головних завдань Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР) - забезпечення довіри учасників ринку до системи моніторингу та досліджень в галузі, просування і розвиток досліджень як збалансованої системи серед всіх учасників ринку зовнішньої реклами України. До 2015 року це завдання буде виконуватися шляхом модернізації галузевих досліджень і посилення контролю за їх якістю.
Першим кроком для реалізації поставлених цілей стало створення Комісії Технічного комітету ІКЗР з контролю вимірів пасажиропотоків під час перерахунку показників інтенсивності дорожнього руху, проведеного компанією Doors Consulting. Комісія буде контролювати всі етапи проведення досліджень: від перерахунку даних пасажиропотоків на вулицях міст (транспорт і пішоходи) до обробки результатів і формування медіапоказників ефективності зовнішньої реклами на основі вимірювань трафіку.
Спочатку березня 2015 р. за участю керівника дослідницької компанії Doors Consulting Сергія Смоляра відбулося засідання Комісії Технічного комітету ІКЗР, у ході якого узгоджено терміни, локації і механіка чергових вимірювань. Протягом 3 весняних місяців дослідник проведе заміри пасажиропотоків в 25 найбільших містах України, що входять в систему моніторингу і досліджень зовнішньої реклами.

ИКНР infograph

Doors Consulting проводить вимірювання показників інтенсивності трафіку на постійній основі в 25 містах двічі на рік (навесні і восени). Результат роботи - актуальні дані про кількість людей, які на транспортних засобах або пішки переміщуються по вулицях міста протягом доби. Ці дані є фундаментом для оцінки аудиторії зовнішньої реклами, яку здійснює Doors Consulting як єдиний незалежний дослідник українського ринку Зовнішньої реклами.

Спільна робота ІКЗР і Doors Consulting по модернізації галузевих досліджень та посилення контролю за їх якістю націлена на підвищення довіри рекламодавців до зовнішньої реклами як до ефективного і прогнозованого каналу комунікації.