Прес-центр

Зовнішня реклама в Україні: підсумки першого півріччя 2015

09 вересня 2015

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України підготував аналіз ринку першого півріччя 2015 року.

За підсумками Звіту «Зовнішня реклама в Україні в 1-й половині 2015 року», галузь залишається медіаканалом з найбільшим потенціалом охоплення споживача і низькою вартістю контакту. Його частка в структурі українського медіаринку становить майже 11%.

2cd4a-clip-75kb

У першому півріччі 2015 року кількісних і якісних змін у щитовій зовнішній рекламі немає: майже 90% всіх рекламних носіїв —формати 6×3 і 1,2×1,8 м.

Київ залишається основою ринку зовнішньої реклами в кількісному, бюджетному і якісному вираженні.
За обсягом рекламних бюджетів категорія «Торгівля» продовжує займати перше місце за інвестиціями навіть з урахуванням зниження на 17%. Зростання по відношенню до 1-го півріччя 2014 року показують категорії «Нерухомість» (+42%) і «Розваги» (+25%). Збільшуються рекламні бюджети найбільших брендів в різних категоріях: «Епіцентр К» збільшив інвестиції в зовнішню рекламу на 12%; після затишшя в минулому році в рази збільшили бюджети «Приватбанк» (в 2 рази), Samsung (в 2,5 рази) і METRO Cash & Carry (в 4,5 рази).

«Зовнішня щитова реклама в червні 2015 року в грошовому вираженні досягла рівня торішнього червня. Ми прогнозуємо, що далі інвестиції будуть тільки рости, навіть без впливу політичних кампаній», — коментує Олег Невельчук, голова ІКЗР.

При підготовці звіту використовувалися дані: Doors Consulting, Комунікаційного Альянсу, ВРК, MMI Україна.