Прес-центр

«Торгівля», «Розваги» та «Нерухомість» — драйвери ринку зовнішньої реклами в 2015 році

08 лютого 2016

Звіт Індустріального Комітету Зовнішньої Реклами (ІКЗР) «Зовнішня реклама в Україні за підсумками 2015».

Зовнішня реклама продовжує залишатися одним з найбільш ефективних і доступних каналів комунікації зі споживачами. Частка цього каналу в структурі українського медіаринку в 2015 році становила 10,4 %.

Основними форматами на ринку залишаються щитові конструкції, які становлять близько половини рекламних площин і 57 % в річному грошовому обороті операторів. У 2015 році дещо збільшилась частка середнього формату.

Київ продовжує приносити ринку половину бюджетів, незважаючи на зменшення кількості носіїв у столиці. За підсумками 2015 року частка рекламних площин в столиці становила 34 % выдносно всіх регіонів України.

За обсягом рекламних бюджетів категорія «Торгівля» продовжує займати перше місце. Значне зростання порівняно з 2014 роком демонструють категорії «Розваги» (+31 %). «Нерухомість» (+28 %).
Збільшуються рекламні бюджети найбільших брендів в різних категоріях: лідерами витрат на зовнішню рекламу є Fozzy Group, «Епіцентр К», MTC Україна. У рази збільшили бюджети Samsung (майже в 2 рази), Nestle (в 1,6 рази). Помітно, майже на 30 % в 2015 році збільшилася витрати на зовнішню рекламу у категорії «Туризм».

Ознайомитися з деталями Звіту «Зовнішня реклама в Україні в 2015 р.» можна тут >>

При підготовці звіту використовувалися дані: Doors Consulting, Комунікаційного Альянсу, ВРК, MMI Україна.