Прес-центр

Shell купує зовнішню рекламу по рейтингам тепер і в Україні

12 травня 2015

Shell

Компанія Shell спільно з агентством MediaСom (GroupM) провела планування і розміщення національної рекламної кампанії, використовуючи підхід закупівлі площин по рейтингам (GRP). 

Особливість такого підходу до планування полягає в тому, що рекламодавець формує кампанію, спираючись на її вимірювані показники ефективності, а не на фізичні адреси рекламних носіїв. При реалізації таких програм валютою виступає не ціна рекламної площини, а вартість пункту рейтингу. 

Рекламна кампанія Shell спрямована на підтримку акції «Пізнавайте Україну з Shell!» і проводиться в квітні в трьох містах: Києві, Львові та Харкові. Адресна програма складається з 218 площин 3×6 м при добовому обсязі GRP кампанії —від 60 до 150, в залежності від міста, місячному охопленнi по кожному з міст — від 70% до 87% населення міста. Рекламний інвентар для кампанії надав оператор зовнішньої реклами «Прайм груп». 

«Зовнішня реклама добре зарекомендувала себе як медіа, здатне ефективно взаємодіяти з нашою цільовою аудиторією, — зазначила Юлія Ваховська, маркетинговий директор Shell в Україні.— Планування рекламної кампанії по пунктам рейтингу– це раціональний підхід з гарантованим результатом. Особливо в період фінансової нестабільності». 

Ростислав Костенко, керуючий директор MediaСom: «Зовнішня реклама в Україні — медіа з однією з найбільш низьких вартостей контакту з аудиторією, а подібний вид закупівлі цього медіа дозволяє ще більше оптимізувати вартість кампанії з досягненням запланованих медіа-показників, що особливо актуально для наших клієнтів в кризовий період».

Наталія Рєзник Де Пірро, керівник сейлз-хауса «Прайм груп»: «Планування кампаній по GRP дає можливість закуповувати зовнішню рекламу, орієнтуючись на зрозумілі для системних рекламодавців показники — рейтинг, охоплення, частоту, вартість контакту. В результаті бренди отримують комплексні адресні програми, які гарантують досягнення планових медіа-параметрів кампанії, а оператори зовнішньої реклами — гнучкість у продажу рекламного інвентарю».