03.09.2015 відбулося спільне засідання Робочої Групи Технічного комітету ІКЗР, компаній Doors Consulting, Комунікаційний Альянс і TNS в Україні, присвячене впровадженню TRP в дослідження зовнішньої реклами.
Затверджено структуру даних, які TNS надає досліднику Outdoor-ринку Doors Consulting для імплементації в софти Дослідника показників, необхідних для розрахунку цільових рейтингів — TRP. Раніше на Загальних Зборах Засновників (ОСУ ІКЗР) 27.08.2015 затверджено Технічне завдання TRP для Дослідника. Таким чином, завершено основний, найбільш трудомісткий етап роботи з впровадження цільових рейтингів дослідження зовнішньої реклами України.
Протягом вересня-жовтня 2015 р. Doors Consulting здійснює тестування нових опцій розрахунку TRP в програмі для медіапланування Infopanel, після чого в жовтні-листопаді 2015 нові можливості будуть представлені Дослідником всім учасникам ринку зовнішньої реклами України.