Прес-центр

Питання-Відповідь від Master AD #2

01 липня 2015

Продовжуємо освітню рубрику від Master AD та переходимо до другого питання, яке часто задають експертам: «Чому розміри білборда саме 6х3?» Рекламний біллборд має безліч форматів - від невеликого до гігантського. Найпоширенішим з них є щит розміром 6х3 метри. Чим привабливий саме такий формат?

tetris

Відповідь: 

Petruk

Популярність формату 6х3 м зумовлена ​​кількома причинами:

1. Рекламні конструкції розташовані, як правило, біля узбіч доріг і орієнтовані в основному на водіїв транспорту. Тому інформація на них повинна бути максимально доступною і зрозумілою з першого погляду. 6х3, з цієї точки зору - найбільш ефективний формат, оскільки дозволяє запам'ятовувати рекламний меседж навіть при короткочасному контакті. Даний розмір оптимальний з урахуванням ширини наших доріг та швидкості автомобільних потоків (наприклад, в США біллборди переважно мають великі розміри, оскільки там багато високошвидкісних трас).

2. З дизайнерської точки зору, на прямокутнику (яким є щит 6х3) легше побудувати гармонійну композицію.

3. Такий формат дозволяє розміщувати рекламну площину практично в будь-якій частині міста (крім локації в центрі) без особливих обмежень у місцях максимальних пасажиропотоків. Чого не скажеш, наприклад, про щити великих або нестандартних розмірів, у яких більше обмежень при установці.

Завдяки цьому білборди 6х3 м є найбільш затребуваним й ефективним мережевим форматом.