Спеціально до 1 червня (Міжнародний день захисту дітей) всеукраїнський оператор зовнішньої реклами «Прайм груп» розробив соціальні сюжети, що закликають зберегти в Україні мир заради майбутнього дітей. Яскраві постери «Детям так хочется мира» і «Нашим дітям — мир та захист» прикрасили вулиці Києва і Донецька.
«Ідея проекту народилася як внутрішній проект — свято для дітей співробітників компанії, приурочене до 1 червня. Кожна дитина залишила на папері відбитки своїх долонь, з яких потім наш дизайнер зробив соціальний сюжет, — відзначає керуючий партнер „Прайм груп“ Катерина Храмова. — Ми довго думали, який символ краще всього використовувати, і вирішили зупинитися на міжнародному символі миру „пацифік“. Він зараз актуальний як ніколи. Крім того, знак має ще одне значення — об'єднання всіх доріг в одну, що означає єдність всіх українців заради майбутнього дітей».