Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) проводить перший Out-of-Home Breakfast.
23 червня з 10.00 до 12.00, «Часопис».
ІКЗР презентує:
TARGET RATING POINT — нове в дослідженнях зовнішньої реклами України!
Що це таке і навіщо TRP в зовнішній рекламі потрібен вам, нашому Клієнту — про це ми, експерти галузі, легко і доступно розповімо в рамках першого Out-of-home Breakfast.
Чому ми вирішили провести перший workshop саме зараз? Тому що готові заявити про впровадження робочої моделі оцінки аудиторії зовнішньої реклами за соціально-демографічними характеристиками. Так, дослідження в зовнішній рекламі не стоять на місці, і вже в новому діловому сезоні ви зможете використовувати нові інструменти для ще більш ефективного планування та оцінки Outdoor-кампаній.
В рамках Out-of-home Breakfast ви дізнаєтесь:
- Нові тренди в дослідженні зовнішньої реклами України
- Як вони вплинуть на планування і оцінку ефективності ваших Outdoor-кампаній
- Чому дослідження в українському Outdoor точні і достовірні
- Інновація в дослідженнях: TARGET RATING POINT
Спікери:
- Олег Невельчук, Голова ІКЗР (РТМ-Україна)
- Андрій Нікітіч, Олексій Доценко (Master AD)
- Сергій Смоляр (Doors Consulting)
- Андрій Рибкін (Starcom MediaVest Group)
- Ольга Воронова (GroupM)
Попередня реєстрація за посиланням.
Підготуймося до нового бізнес-сезону разом!