Прес-центр

Out-of-home Breakfast: ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ

18 червня 2015

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) проводить перший Out-of-Home Breakfast.

23 червня з 10.00 до 12.00, «Часопис».

ІКЗР презентує:

TARGET RATING POINT — нове в дослідженнях зовнішньої реклами України!

Що це таке і навіщо TRP в зовнішній рекламі потрібен вам, нашому Клієнту — про це ми, експерти галузі, легко і доступно розповімо в рамках першого Out-of-home Breakfast.

Чому ми вирішили провести перший workshop саме зараз? Тому що готові заявити про впровадження робочої моделі оцінки аудиторії зовнішньої реклами за соціально-демографічними характеристиками. Так, дослідження в зовнішній рекламі не стоять на місці, і вже в новому діловому сезоні ви зможете використовувати нові інструменти для ще більш ефективного планування та оцінки Outdoor-кампаній.

В рамках Out-of-home Breakfast ви дізнаєтесь:

  • Нові тренди в дослідженні зовнішньої реклами України
  • Як вони вплинуть на планування і оцінку ефективності ваших Outdoor-кампаній
  • Чому дослідження в українському Outdoor точні і достовірні
  • Інновація в дослідженнях: TARGET RATING POINT

Спікери:

  • Олег Невельчук, Голова ІКЗР (РТМ-Україна)
  • Андрій Нікітіч, Олексій Доценко (Master AD)
  • Сергій Смоляр (Doors Consulting)
  • Андрій Рибкін (Starcom MediaVest Group)
  • Ольга Воронова (GroupM)

Попередня реєстрація за посиланням.
Підготуймося до нового бізнес-сезону разом!