На початку липня пасажири одного з рейсів авіакомпанії Wizz Air, прибувши з Аеропорту Тревізо в Термінал «А» Міжнародного аеропорту «КИЇВ», першими побачили рекламну інсталяцію бренду Jeep, виконану в Залі отримання багажу.
Нестандартна реклама в Аеропорті «КИЇВ» є частиною кампанії бренду Jeep з акційною пропозицією на авто 2013 року випуску. Креативну ідею кампанії «Цінуй простір із Jeep» донесено ефективно і просто: орендовано фасадної частини стрічки отримання багажу у вигляді місткого багажнику автомобіля Jeep». Поруч розміщено рекламне пано із повідомленням про вигідні ціни на Grand Cherokee 2013.
Алла Павлова, Комерційний директор Групи Компаній «РТМ-Україна»:
«Сьогодні ми відзначаємо у наших клієнтів особливий інтерес до нестандартних рішень у зовнішній рекламі. У цей непростий час рекламодавці розуміють, що повинні отримати максимальну віддачу від своїх інвестицій. У зовнішній рекламі креатив має особливе значення, значно підвищуючи ефективність рекламної кампанії».
Монтаж здійснено Київським сервісом «РТМ-Україна».