Директором з маркетингу найбільшого національного оператора зовнішньої реклами «РТМ-Україна» призначена Олена Профір.
Кар'єру в маркетингу Олена почала в 2001 році, опановуючи професію з азів, з мерчандайзингу ТМ «Моршинська», а вже в 2004 році очолила Відділ торгового маркетингу компанії «Май Україна», ТМ «Майский Чай». З 2006 року Олена Профір очолювала маркетинг таких національних операторів ринку FMCG як ТМ «Троянда», ТМ «Водный Мир», ТМ «Руна», ТМ «Верес».
Останні 2,5 роки Олена Профір очолювала Відділ по розробці нових продуктів «PepsiCo Україна». Нею розроблені і реалізовані стратегії еволюції брендів, нестандартні програми просування і комунікацій зі споживачами.
У «РТМ-Україна» впевнені, що досвід і енергія Олени посилять компетенції компанії в сфері маркетингу. Олена Профір привнесе експертизу з боку Клієнта, яка дозволить Групі Компаній «РТМ-Україна» більш ефективно розробляти і реалізовувати програми з просування зовнішньої реклами як сучасного каналу маркетингових комунікацій.