Незалежно від погоди на вулиці температура всередині Lipton Ice Tea завжди 10'С. Поспостерігати за останніми теплими днями можна в центрі Києва, в рамках нової рекламної кампанії Lipton Ice Tea.
Проводжаючи літо ми трохи з сумом дивимося на зниження температури за вікном. Поспостерігати за останніми теплими днями можна в центрі Києва, в рамках нової рекламної кампанії Lipton Ice Tea.
Електронні термометри органічно вписалися в сюжет брандмауера на вулиці Горького, і тепер городяни можуть дізнаватися температуру за вікном за допомогою зовнішньої реклами. Використання електронного рішення в статичному сюжеті надає останньому додаткову динаміку.
Проект реалізований агентством OMD OPTIMUM MEDIA на рекламній площині BigBoard Ukraine.
Production проекту - DDB Ukraine, Техно-Про.
Рекламна кампанія «Lipton Ice Tea - жарознижувач цього літа» триватиме до кінця вересня цього року.