Прес-центр

Зовнішня реклама на службі у городян: інформує, зацікавлює, запрошує

15 серпня 2014

Цього літа багато киян і гостей столиці змогли дізнатися і побувати на чудовому заході - Арт-пікніку Слави Фролової.

Це масштабний соціальний культурно-освітній проект, який надає можливість безкоштовно відвідувати різноманітні заходи, освітні та оздоровчі програми.

Дану соціальну ініціативу підтримав лідер ринку зовнішньої реклами - компанія BigBoard Ukraine.

photo ART


«Завдяки рекламній підтримці нашого партнера, ми дійсно відчули силу зовнішньої реклами. Кількість гостей, в порівнянні з минулим роком, збільшилася в 5 разів. І багато з тих, хто приходить, кажуть, що бачили нашу рекламу на білборді. Те, що зробили в компанії для проекту, а значить і для міста і людей, - вкрай важливо і необхідно », - поділилася своєю думкою ідейний натхненник проекту Слава Фролова.

Для анонса заходу цього літа BigBoard Ukraine виділила близько 200 площин в Києві. Грамотно складена адресна програма з урахуванням максимальної концентрації ЦА, допомогла залучити на захід значне число людей. Завдяки розміщеним анонсам побувати на Пікніку змогли вже тисячі киян.

«Ми завжди намагаємося підтримувати конструктивні соціальні проекти, які несуть реальну користь людям, допомагають розвиватися. Дуже раді, що про дану ініціативу дізналася величезна кількість людей. І багато хто вже наочно змогли побачити те, що задумала Слава Фролова та її команда в цьому році », - прокоментувала ініціативу Олена Бесхлєбная, директор з продажу BigBoard Ukraine.