Прес-центр

Київська зупинка стала Каталогом «Нової Лінії»

08 вересня 2015

Оператор ООН-реклами Група Компаній «РТМ-Україна» реалізувала спеціальний проект для «Нової Лінії», оформивши міський павільйон очікування транспорту біля метро «Виставковий центр».

Тепер ознайомитися з асортиментом і цінами з Каталогу декоративно-будівельного гіпермаркету «Нова Лінія» можна до того, як ви приїхали в магазин. Пропозиція місяця, спеціальні ціни, акції, а також розклад автобусних рейсів, — все це на зупинці транспорту, звідки щогодини, згідно з графіком, відправляються безкоштовні автобуси до гіпермаркету «Нова Лінія Чабани».

RTM 1

Самий тривалий контакт аудиторії з зовнішньою рекламою — на зупинках громадського транспорту. Це відомий факт, що провідні бренди вже використовують у своїх кампаніях, як іміджевих, так і цільових локальних, спрямованих на збільшення попиту і зростання продажів в певних точках.

Таке просте рішення, як повний або частковий брендинг зупинок, виділяє Торгову Марку серед конкурентів, збільшує її рекламну площу і дозволяє досягти високих медійних показників охоплення і частоти контакту аудиторії з рекламою.

RTM 2

Shelters