Системна робота Індустріального комітету зовнішньої реклами України (ІКЗР) з розвитку галузевих досліджень спрямована на посилення позиції Outdoor як ефективного каналу комунікації.
В Україні розпочався 2-й, осінній, етап вимірювання показників інтенсивності дорожнього руху в рамках Дослідження аудиторії зовнішньої реклами в 2015 році. Технічний комітет ІКЗР прийняв рішення про контроль вимірів транспортних потоків компаніями, учасниками ІКЗР, в 5 містах України: Києві, Харкові, Одесі, Дніпропетровську і Львові.
Контроль вимірювань у Києві покладено на представників рекламних компаній GroupM, Publicis Groupe Ukraine, Група АДВ Україна, Media Systems, Optimum Media Ukraine, Master AD (Dentsu Aegis Network Ukraine), а також на операторів зовнішньої реклами Луверс і Перехід Аутдор. Регіональні представники операторів BigBoard Ukraine, Прайм Груп, Octagon Outdoor і РТМ-Україна контролюватимуть проведення досліджень в інших містах.
Вадим Гусаченко, керівник Технічного комітету ІКЗР: «За результатами першого етапу контролю вимірів пасажиропотоків під час весняного перерахунку показників інтенсивності руху ми отримали безліч позитивних відгуків від учасників ринку, як операторів, так і рекламодавців. Всі ще раз переконалися в тому, що дані, на які спирається ринок, релевантні й актуальні. Ми відзначаємо зростаючий інтерес до теми досліджень і маємо намір зробити постійною практику контролю вимірювань аудиторії зовнішньої реклами. Наше завдання — дати стейкхолдерам ще більше інформації про специфіку вимірювань в Outdoor і сприяти розвитку досліджень».
Щорічні планові вимірювання пасажиропотоків проводяться дослідницькою компанією Doors Consulting в 25 містах України. Всього Дослідник вимірює інтенсивність транспортних потоків на 6700 трафиках, з яких близько 1500 припадає на Київ. За планом 2-ої, осінньої, хвилі вимірювань 2015 р. «польові» роботи інспекторів будуть завершені до початку грудня.
Як і під час весняного перерахунку, представники агентств і операторів, що входять в ІКЗР, будуть відстежувати всі етапи вимірів: від роботи інспекторів на вулицях міст до аналізу даних і коректування медіапоказників в програмах Дослідника. Таким чином, ринок отримає нові актуальні дані про аудиторії зовнішньої реклами, без яких сьогодні неможливо планування ефективних Outdoor-кампаній.
Нагадаємо: перший етап роботи з актуалізації даних про аудиторію зовнішньої реклами в 2015 р. був реалізований Doors Consulting протягом весняних місяців 2015 року. Його результати, у вигляді системних медійних показників, стали доступні в софтах Дослідника в 1-й вересневій інспекції.
Частина матеріалів, отриманих в результаті спільної роботи ІКЗР і Doors Consulting в ході 1-ї хвилі вимірювань, увійшла у відео про дослідження зовнішньої реклами України.
Індустріальний комітет зовнішньої реклами України у партнерстві з Doors Consulting і надалі проводитимуть роботу, спрямовану на покращення досліджень та підвищення довіри до них з боку учасників ринку.