Прес-центр

Галузь зовнішньої реклами України оголосила про початок повнофункціональної роботи галузевого індустріального комітету

16 серпня 2011

Створений у лютому 2011 року Індустріальний комітет зовнішньої реклами (ІКЗР) вийшов на повну функціональність. Після успішного проведення тендера на дослідження ринку ІКЗР готовий надати операторам, рекламодавцям і агенціям універсальні аналітичні та дослідницькі інструменти.

«Головним завданням комітету є налагодження діалогу між покупцями та продавцями зовнішньої реклами, організація всебічних досліджень ринку і стандартизація даних. Ринок давно потребує конструктивного діалогу між учасниками, а також професійних досліджень, результатам яких довіряли б усі. І сьогодні ми надаємо такий інструмент», – говорить Юрій Чаруха, голова Індустріального комітету.

Умови тендера на проведення моніторингу та досліджень аудиторії зовнішньої реклами розроблялися на базі критеріїв, висунутих найбільшими рекламодавцями та рекламними агенціями. Переможцем тендера на дослідження аудиторії зовнішньої реклами було обрано ТОВ Doors Consulting. Переможцем тендера на моніторинг зовнішньої реклами стала компанія “Комунікаційний Альянс-ООН”, яка входить до групи компаній, що здійснюють моніторинг ТБ, преси, радіо та інтернета. Таким чином, на сьогодні Індустріальний комітет готовий надати повний комплект медіаметричних параметрів по ринку зовнішньої реклами Украіни.

«Щоб прийняти єдину систему вимірювань, наша індустрія мала пройти дуже великий і складний шлях. Але це було неминучою позитивною дією. Я впевнений, що тільки підвищення прозорості та консолідація інтересів усіх учасників ринку дасть той необхідний поштовх до його розвитку, про який ми мріяли у дев’яностих, який готували у двотисячних і до якого нарешті дійшли», – відзначає Вадим Фрунзе, один із фундаторів зовнішньої реклами в Україні та керівник компанії «Прайм Груп».
Очікується, що для рекламних агенцій та кінцевих рекламодавців дослідницька і аналітична база, яку надає ІКЗР, стане важливим інструментом розподілу бюджетів між різними каналами рекламних комунікацій та об’єктивної оцінки носіїв зовнішньої реклами.

"Створення Комітету і покращення системи досліджень, безумовно, посилить позиції зовнішньої реклами порівняно з іншими
медіа. Агенції і рекламодавці зможуть точніше вимірювати ефективність рекламних інвестицій. А це - один із головних критеріїв розподілу бюджетів між рекламними носіями", – вважає Олег Попенко, генеральний директор найбільшого в країні рекламного холдингу Publicis Groupe Ukraine.
Офіційна презентація Індустріального комітету відбудеться у вересні – на початку нового ділового сезону.
До комітету ввійшли рекламні групи і агенції: GroupM, Publicis Groupe Ukraine, Група АДВ Україна, Media Systems, Optimum Media Ukraine, Master Ad, а також оператори зовнішньої реклами BigBoard, Perekhid Outdoor, Prime Group, РТМ-Україна, Луверс, Gallery та інші.