Пресс-центр

Керівництво та завдання ІКЗР 2022

11 Февраль 2022

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України очолив директор компанії «Bigboard». Керівниками провідних підрозділів обрано співробітників операторів «Октагон-Аутдор» і «РТМ-Україна».

yurii charukha icoa
«Головним напрямком роботи Індустріального комітету у 2022-му році лишається розвиток досліджень зовнішньої реклами. Час не стоїть на місці, ринок реклами стрімко змінюється, діджиталізується і вимагає так само сучасних і точних вимірів. У тому, що протягом 11 років дослідження
Outdoor-медіа України є одними з найбільш якісних, з високим рівнем довіри з боку операторів і рекламодавців, безумовна заслуга всіх компаній, учасників ІКЗР», — вважає голова Комітету Юрій Чаруха. — «У 2022-му рокі ІКЗР зосередиться на вдосконаленні методології і верифікації в дослідженнях цифрової зовнішньої реклами, тут ми бачимо великі перспективи для розвитку Digital OOH з його гнучкістю, можливостями таргетингу, використанням новітнього креативу і технологій». 

vadim gusachenko octagonВадим Гусаченко, керівник Інформаційно-аналітичного відділу компанії «Октагон-Аутдор», очолив роботу Технічного комітету ІКЗР: «До складу Техкому входять кращі аналітики і ІТ- і технічні фахівці компаній-учасників ІКЗР. Разом із дослідником ринку DOORS Consulting ми продовжимо спільний пошук кращих індустріальних рішень для обчислення і представлення даних ринку зовнішньої реклами. Одним із завдань цього року є перерахування пасажиропотоків у Києві з контролем та верифікацією результатів з боку учасників ІКЗР».

 

 

t denysiuk rtm 21

Роботою PR-комітету ІКЗР керуватиме PR-директорка Групи Компаній «РТМ-Україна» Тетяна Денисюк: «В агенцій і операторів, що входять до ІКЗР, є чимало прикладів ефективних кампаній, власної аналітики і розробок, які підтверджують значущість досліджень зовнішньої реклами. Хочемо ділитися таким досвідом із ринком; також розповідатимемо про тенденції розвитку OOH та DOOH і про поточну роботу ІКЗР для реалізації поставлених завдань».

 

 

Довідка:

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) створений у 2010 р. На сьогодні в ІКЗР представлені оператори, які є лідерами українського ринку зовнішньої реклами, та провідні рекламні агенції. Членами Індустріального комітету є оператори: BigBoard Ukraine, Perekhid Outdoor, РТМ-Україна, PRIME Group, Octagon Outdoor. Рекламні групи та агентства: Posterscope Ukraine, GroupM, Publicis Groupe Ukraine, RAZOM group, Media Systems, Optimum Media Ukraine. Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі з-поміж операторів, членів ІКЗР, по Україні становить близько 50 %. Консолідована частка рекламних агенцій — 55-60 %.