Press center

ІКЗР уточнив медіапоказники цифрових панелей

22 April 2021

ІКЗР уточнив медіапоказники цифрових панелей

 

Нові дані поліпшили медіаметричні показники Digital Out-of-Home в середньому на 40 %.

Для розрахунку показників DOOH (Digital Out-of-Home) використовують багато факторів: швидкість транспортних потоків, дистанції видимості і час контакту із сюжетом, тривалість рекламного ролику, рекламного блоку та ін. Завдяки спільній роботі Технічного комітету Індустріального комітету зовнішньої реклами (ІКЗР) і дослідника DOORS Consulting дійсну модель дослідження DOOH переведено із середньодобових на погодинні дані аудиторії та швидкості. Для цього були виконані додаткові заміри: нічної аудиторії DOOH і погодинних швидкостей усіх транспортних потоків у найбільших містах України.

У методології розрахунків медіапоказників DOOH середньодобові швидкості задіяні з 2019 р., коли ІКЗР і DOORS Consulting інтегрували цифрові панелі у систему моніторингу й скорингу зовнішньої реклами. У 2019 р. частка цифрового інвентаря становила 0,22 % усіх рекламних площин. Протягом 2020 р. кількість цифрових панелей збільшилася на понад 1000 %, склавши 4,5 % поверхонь. Наразі діджитал-панелі входять до ТОП-5 найбільш запитуваних рекламних форматів з долею понад 5 % площин. У 1-му кварталі 2021 р. цифрова зовнішня реклама залучила 13 % бюджетів, ставши 3-м форматом за обсягом залучених рекламних грошей після щитів і призм. Digital Out-of-Home є сегментом зовнішньої реклами, що розвивається найбільш активно, у тому числі щодо модернізації досліджень.

Юрий Герасьов, голова Технічного комітету ІКЗР: «Команда Технічного комітету у складі 11 експертів, провідних аналітиків і технічних спеціалістів компаній-учасниць ІКЗР, постійно працює над вдосконаленням досліджень зовнішньої реклами. Цього разу була переглянута методологія розрахунку показників цифрових панелей. На запит Техкому DOORS Consulting виконав порівняльний аналіз медіапоказників усіх цифрових панелей Києва перед і після додавання у розрахунки середньогодинних швидкостей та нічної аудиторії. Аналіз враховував особливості розміщення на кожній цифровій панелі. Отримані медіапоказники DP OTS і DP GRP проявів на цифрових рекламних носіях після уточнень збільшилися в середньому на 40 %, що підтверджує високу ефективність цифрової зовнішньої реклами».

Таким чином, за однакової кількості рекламних виходів на годину, але у різні періоди доби, медіапоказники сюжетів на цифрових панелях відрізняються і дають більш актуальну інформацію про аудиторію реклами.