Пресс-центр

Звіт ООН за 2021

21 Февраль 2022

Зовнішня реклама у 2021 році

Індустріальний комітет зовнішньої реклами доповнив аналітику 2021 року даними за 4-й квартал. 

За результатами року, що минув, категорія Торгівля є лідером за закупівлею зовнішньої реклами з часткою у 23 % площин і 24 % бюджетів.

Головним рекламним форматом лишаються білборди 3х6 метрів (42 % ринку у площинах), однак їх частка у рекламних бюджетах скорочується на користь цифрових панелей, які показали найбільш стрімке зростання у 2021 р. і наразі налічують 8 % від загальної кількості інвентарю і залучили 21 % бюджетів зовнішньої реклами.

icoa powerbi printscr

Деталізація змін за кварталами доступна у звіті Індустріального комітету зовнішньої реклами у форматі PowerBI за цим посиланням. А також дані щодо розподілу рекламних бюджетів за містами, форматами, рекламодавцями і брендами в динаміці за 4 квартали 2021 р.

https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoiMjNhZjQzNWUtZDhmZi00YTkwLTlhMDEtM2VkNjY0ZmI5NDM4IiwidCI6IjY1ZGFhZTYxLWYxZTEtNGU1My1iMzdjLWM3ZDgyNjZlMDA2OCIsImMiOjl9&fbclid=IwAR3fbpfXB_2rXJ-9eSazi_I5nKO4IHCtBvzLtWKpOjG_EY1AaI7m8j7gYRM

Довідка:

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) створений у 2010 р. На сьогодні в ІКЗР представлені оператори, які є лідерами українського ринку зовнішньої реклами, та провідні рекламні агенції. Членами Індустріального комітету є оператори: BigBoard Ukraine, Perekhid Outdoor, РТМ-Україна, PRIME Group, Octagon Outdoor. Рекламні групи та агентства: Posterscope Ukraine, GroupM, Publicis Groupe Ukraine, RAZOM group, Media Systems, Optimum Media Ukraine. Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі з-поміж операторів, членів ІКЗР, по Україні становить близько 50 %. Консолідована частка рекламних агенцій — 55-60 %.