Пресс-центр

«РТМ-Україна» — ексклюзивний рекламний оператор в Міжнародному Аеропорті «КИЇВ» (Жуляни)

01 Июнь 2016

Національний оператор зовнішньої реклами Група Компаній «РТМ-Україна» підтвердила своє право представляти Міжнародний Аеропорт «КИЇВ» як унікальний рекламний майданчик на рекламному ринку України.

22 травня 2016 р. компанія виграла конкурс на ексклюзивне партнерство в якості рекламного оператора в терміналах «А», «B», «D» та на привокзальних площах Міжнародного Аеропорту «КИЇВ» (Жуляни). Таким чином, «РТМ-Україна» продовжить один з своїх найуспішніших проектів у сфері реклами на транспорті, започаткований компанією в 2012 р. з моменту відкриття оновленого Аеропорту.

DSC02231 

Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна»: «Для нас це не просто «майданчик»: Аеропорт «КИЇВ» — головні повітряні ворота столиці України і унікальний аеровокзальний комплекс в масштабах країни. З самого початку ми створювали мережу рекламних носіїв, спираючись на кращий світовий досвід і з урахуванням потреб як рекламодавців, так і пасажирів. За роки роботи реалізовано чимало цікавих і справді ексклюзивних проектів. Ми маємо намір зробити більше і реалізувати в АП «КИЇВ» самі сучасні рекламні кампанії з урахуванням новітніх трендів медійного споживання».

На сьогоднішній день в усіх терміналах і на прилеглих територіях АП «КИЇВ» створена сучасна мережа рекламних конструкцій, в якій є і статичні, і цифрові носії. Крім того, локації терміналів апробовані на проведення, Ambient-, BTL-кампаній, спеціальних подій будь-якого масштабу — від брендування поверхонь, встановлення стендів до найбільших івентів із залученням льотного поля. Розвинена інфраструктура, комфорт і стиль терміналів Аеропорту дозволяють втілювати тут найсміливіші творчі ідеї для просування брендів.